Sunday, January 13, 2008

Bildbevis

Här ser vi kaoset som jag lämnar efter mig i köket efter kvällens matlagning. Ostädat smutsigt och allmänt obehagligt är ord som ploppar upp i skallen. Dante skäms på dig din snuskhummer!


Och här ser vi världens äckligaste lasagne, okokt nästan rå och till råga på allt i en extremt liten form. Avskyvärd och förolämpande mot allt vad matlagning heter. Rött kort på livstid till dig Dante.


Nu kära vänner vill jag varna känsliga läsare för ett mycket obehagligt kort. Ett kort som kommer att göra att ni kommer må dåligt bli psykiskt lidande i all evighet och tappa allt vad sexlust heter. Och här är väl även också det enda området där jag får ge tjejen lite rätt. Jag har passerat stadiet trivselfet och gått och blivit extremfet, jag ger er Dantes mage, idag efter lasagne ätarfesten. Jag är fet, jag är tamefan världens fetaste person men surely kunde väl tjejen endå låtit mig få njuta av min lasagne för att sedan på ett pedagogiskt sätt få mig att se reson kring min vikt.


I det stora hela tycker jag dock att ovan bilder talar för sig själv. Igår blev Dante felaktigt anklagad för att vara smutsig och laga äcklig mat kommer jag få en ursäkt? Kommer jag storma iväg för att söka någon som förstår mig bättre och uppmuntrar mina kulinariska försök. Nej för alla vet ju att feta människor per default alltid har fel och helt enkelt bara måste gilla läget.

Döden.

/D

No comments: