Monday, January 28, 2008

Spermaslipsen

Jag var trött som fan i morse det måste jag tillstå. Men oavsett om jag är trött eller ej så osar jag stil och klass. En alltid genomtänkt linje råder i allt jag gör, från första morgononaneringen till sista detaljen i slipsknuten.

Men i morse anar jag att jag inte riktigt tänkte till.

Nypressad svart bosskostym - Funkar
Randig Hackett Hampstead slim fit skjorta - funkar
Svart Profuomo slips med ett mönster som visar simmande spermier - Funkar inte.



Ja jösses hur blev det så här?

Läste iofs häromdagen att 3 av 4 män onanerar på jobbet. Alla vi, eller jag menar dom som rastar djuret på arbetstid vet ju hur innerligt svårt det är att inte få fläckar på kläderna. Då kanske denna slips är klockren.
- Du har spermie på slipsen
- jo jag vet

/D

No comments: