Thursday, January 10, 2008

Hemma igen

Dag två på kickoffen så var det utomhusbad bastu och bubelpool. På pappret låter det kanske kul men med tanke på att Dante är en badkruka av rang samt det faktum att det var ca 150 killar och 20 tjejer så var det en tillställning som inte fick Dante att le precis.

I badhuset så var det en grabb som stack ut lite extra, killen som istället för badbyxor hade cykelbyxor på sig, tajta cykelbyxor. Varför väljer man cykelbyxor som badbyxor om man är fet? Jo för att man har en stor kuk och verkligen vill visa hur den likt en boa constrictor ligger ihopackat några cm ovanför höger knä. Han hade ett kön som fick Dante 64 cm stora svarta fasa att blekna i jämförelse. Vet ni vad det riktigt lustiga var jo detta var mannen som var min sängkamrat.

Sista natten så var Dante svag och gick och la sig redan kl 02.00 då var jag före i säng innan min sängkamrat. Jag hade trotts min fylla svårt att somna, varje gång jag slöt ögonen så såg jag min sängkamrats hästballe på min näthinna, jag såg hur den låg där innanför hans äckligt tajta cykelbyxor, det hela var obehagligt. Jag såg hur han stapplade hem från festen ensam och frustrerat eftersom ingen av dom 20 tjejerna hade velat gegga med honom. Jag såg hur han när han kröp ner i vår trånga dubbelsäng la märke till min smäckra manskropp och ser hur min orörda bak ligger där och i hans ögon bara liksom bara tigger om att bli antastad. Det hela var mycket obehagligt och jag somnade på rygg allt annat en trygg. På morgonen vaknade jag och med en sällan skådad frenesi sällan så började jag söka efter kroppsvätskor på min vackra manskropp vars ursprung ej var från er hjälte Dante. Jag var dock ren och helt obesudlad. Det kändes så klart skönt.

Dock så vart jag återigen lite förundrad och fundersam över att han återigen hade gått innan jag vaknat, jag blev rent av sur, va va va duger jag inte va? Ingen skedning inga våldtäktsförsök ingenting.

idag känner sig Dante ful och oälskad.

Adjö

/D

2 comments:

Anonymous said...

Jag syftade nog mer på att jag såg ut som chewbecca innan jag klippte mig, nu är jag Petra ;)

Men vänta lite, han skedade inte ens med allas vår älskling Dante? Hur ka han låta bli?! Han måste ha varit både blind och döv som har undgått din charm...

Anonymous said...

Snubben var ju tysk, så för att få honom att tända krävs ju en gravid hermafroditdvärg med överbehårad lekamen insmetad i nutella eller liknande.
Ta det som ett sundhetstecken att han inte ville tvärställa sitt baseballträ i din tolvfingertarm.