Wednesday, January 16, 2008

Snälla Dante

okej hungern tog över jag har nu ätit.

Nu ligger jag i soffan och skäms, jag åt upp tjejens mat. Låt mig förklara.

Tjejen har varit ute och rest idag och kommer hem sent och imorgon så är jag ute och reser vilket innebär att hon får stå själv i butiken vilket gör att det är rätt svårt att fixa lunch. Så på vägen hem från jobbet så köpte jag med mig indisk takeaway, en portion för ikväll när hon kommer hem och en portion för hennes lunch imorgon. En lysande plan!

När jag handlade maten var jag rätt pigg och tyckte att laga mat till mig själv var ett skönt alternativ så jag köpte ingen takeaway till mig själv. Men som sagt väl hemma så kom tröttheten och jag kollapsade i soffan och pallade inte laga mat, så nu har jag ätit upp tjejens lunch för imorgon.

Jag är en fin människa.

/D

No comments: