Tuesday, January 29, 2008

Hon är ond.

Det finns några saker jag älskar också finns det några saker jag hatar.

Något jag riktigt hatar det är att slänga mat. Alltså inte bara så där lite skuldkänslor svenskt att usch vad synd att vi slänger mat, utan riktig ångest. Mat skall inte slängas bara tycker jag punkt

Sen finns det saker som jag älskar, typ pizza. Jag älskar pizza, well när man säger det så låter det lite gay men pizza är en magisk god maträtt.

Ibland möts saker jag älskar och saker jag hatar. Ni är smarta människor varpå ni vet att saker man älskar och saker man hatar skall inte mötas för då blir det bara bajs av allting.

Så vems är då felet att något jag älskar och något jag hatar möts. Ja då säger vi det alla i kör, tjejen så klart.

Hon är banne mig roten till allt ont här i livet. Hon har gjort mig vithårig och fet hon är belsebub förklädd i en ängels kläder hon är pure evil.

I lördags så skulle vi köpa pizza. Jag valde pizza en pizza som jag vet att tjejen tycker om. För om jag skulle dö eller råka ut för något annat som skulle påverka mitt pizza ätande så ville jag ju att hon skulle njuta av min pizza. Ja så snäll är jag.
Tog hon samma hänsyn till mig?

Nope det gjorde hon ej hon valde den enda pizzan jag helt enkelt vägrar att äta. Den med fisk på. Fisk på pizza är så jävla fel på så många sätt att jag inte vet var jag skall börja. Tycker hon om fisk på pizza? Nä egentligen inte hon äter den bara för att djävlas med mig.

Har hon ätit upp pizzan tror ni? Återigen så säger vi nej hon har ätit några pyttesmåbett samtidigt som hon hånler åt mig skrattar åt att inte jag kan smaka på hennes pizza.

I dag kl 07.30 innan jag åkte till jobbet så tog jag nedan kort. Notera att det är alltså två dagar efter vi köpte pizzan.



Här slår hon två flugor i en smäll hon ser till att jag plågas för jag inte kan smaka på pizzan och hon ser till att jag lider för att mat slängs.

Hon är ond.

Ikväll skall jag gråta mig till sömns

/D

2 comments:

Anonymous said...

Men vad? Du är väl singel? Eller jagar jag fel man nu;-)

Dante said...

Stina för att ta en fras som jag snappat upp på facebook, its complicated ;-)

/D