Tuesday, January 01, 2008

Ödets år.

Det var en jäkligt bra fest igår måste jag säga! I stort sätt kan man säga att året har startat riktigt bra och jag kännde liksom på mig att 2008 kommer bli ett bra år. Men så helt plötsligt när jag låg i soffan så slog det mig, i år fyller jag 35 år.

Alltså fattar ni trettiofem år, 35 år helt jävla fucking sjukt och jag känner redan nu mig anti mot 2008. Va va 2008 bara trillar in så där och tror att han är lite härlig och cracy och mycket softare än 2007 well du hade mig nästan 2008, jag var jävligt nära att börja applådera dig men nu vet jag vad jag har dig. Du kan vara hur jävla kul och cracy du vill, det förhindrar inte att jag fyller 35 år i år.

Fy fan.

Döden

/D

4 comments:

Anonymous said...

Amen to that! 35 lixom, vem fan skojar med mig??
Det känns helt absurt.

Anonymous said...

Själv fyller jag 45 om en vecka. Bara att gilla läget liksom. För alternativet - att inte fylla år - är ju mycket sämre.
Det är bara en siffra!

Sus said...

Men hallååå.. kom igen Dante!
40, fyrtio! KOm igen när du är där!

Sus, mogen snygg men inte gammal!

Dante said...

Terror - kom du ihåg för 15 år sedan när man typ trodde att när man var 35 då var man mega vuxen med 120 barn och en hund som hette max. Det är ovan som känns helt absurt nu som den snart 35 åringar jag nu är. Jag är i osynk med tiden.

Anonymous - visst är det bara en siffra men siffran förknippas ju med massa saker som jag inte är ännu. Stressigt! grattis i förskott btw!

Suss - du är ju en snygg 40 åring så din ålder räknas inte. Sen har du ju redan ett gäng barn ju. Så du har ju gjort din vuxengrej liksom.

/D