Monday, May 05, 2008

Nicke nyfiken

Ni kanske minns hur tjejen klippte sig för ett tag sedan och valde en frisyr som hon vet jag skulle tycka vara bläää. Men two can play that game motherfucker.

I helgen klippte jag mig och givetvis så gick jag för looken hon hatar dvs crewcut. Typ kort i naken och på sidorna och kort på skallen, alltså inte rakat uppe på huvudet men typ halva bart simpsons längden som gör att håret på skallen sticker upp som ett illa rakat kön. Tänk lumpen sista veckorna innan muck. Killarna har slutat raka sig för dom inser att rakad skalle får man ligga föga med. Så dom har låtit skiten börja växa ut igen, ja förutom i nacken och på sidorna där dom rakar fortfarande.

Precis så ser jag ut. Tjejen bara skakade på huvudet när jag kom in i butiken efter klippningen hon tycker jag ser ut som en blandning mellan nicke nyfiken och en armyboy, en person man inte kan ta på allvar.

Personligen tycker jag väl att jag mer ser ut som någon tagen från någon propaganda film från 30 talet, tänk er svartvit bild med dålig kvalite och att jag är 14 år kommer från någon baltstat och jag har låtit min gammelmormor klippa mig med en fårklippare.

Jag ser ut som ett ras men det känns jävligt rätt ha hämnas i frisyrkriget! Jag är nöjd.

/D

5 comments:

Anette said...

Du har klippt vad? No no no...crewcut går fetbort! Jag får rysningar i hela kroppen...du ser alltså ut som dom båtlaster med US Navy-pojkar som dyker upp i den här stan med jämna mellanrum..hua!

Anonymous said...

bild tack!

Sus said...

Bildbevis!!!

rewdboy said...

1: läste inlägget
2: tänkte "han måste ju förfan skicka bildbevis"
3: så jag klickar på KOMMENTERA fort som en stucken get för att påpeka att du måste langa upp en bild.

4: men sus och anna var före. men jag säger ändå: UPP MED EN BILD FÖR BÖVELEN!

c ya

Dante said...

rmitt hår har växt ut igen. Trust me jag är lika snygg som jag alltid varit.

Nästa gång skickar jag dock kort

/D