Monday, May 12, 2008

Jag är ett helgon

Det finns folk som tänker på sig själva ständigt och jämnt och så finns det folk som Dante som om det var möjligt skulle slitit ut sitt hjärta till en behövande främling. Uppoffrande osjälvisk är ord som ligger nära till hands när man skall beskriva mig.

Titta på nedan bild och säg vad ni tänker på. Känner ni hur det hugger till i hjärtat känner nu hur ni instinktivt för handen mot telefonen för att rapportera dessa övergrepp. Ni ser mina ledsna nedbrutna ögon, ett par ögon som nästan givit upp på grund av smärtan och förnedringen. Ni ser en man som lider.



Vad har hänt undrar ni. Jo jag har pillat upp en kättingsliknande grej i näsan. Detta tortyrverktyg skall göra så att man slutar snarka. Min näsa känns som om jag varit en smal tunn thailändska som precis har sexat med Emfofo från afrika. Jag känner mig uttänjd smutsig och med darrande underläpp så frågar jag mig själv hur kan något så stort få plats i min lilla söta näsa.

Jag kan meddela att tortyrverktyget funkar för med denna ankarliknande gigantiska sak i snoken så kan man ej sova en blund på grund av smärtan hence jag snarkar inte.

Nu kanske ni undrar varför jag uppoffrar mig så här. I fredags så var vi borta över fredagen på en happening vilket innebar hotellrum. Hotellrum tänker ni och med tungan utanför munnen så tänker ni på bizara sexlekar där man ej behöver tänka på att grannen Beata på våningen under skall höra hur frugan din använder din bak som motionsredskap. Well så var min plan också med men först var jag tvungen att sova lite eftersom jag var så där charmigt full. När jag vaknade redo att idka älskog så var tjejen borta. Den lillan slinkan tänkte jag samtidigt som jag vandrade till toaletten, nu har hon stuckigt iväg och busat med någon konferensdeltagare från sveg. Min 78 cm stora svarta fasa som sekunden innan stått ståtligt som Eiffeltornet slaknade ner till sina blygsamma 74 cm och jag hade ågren. Men när jag öppnade badrummet så såg jag tjejen ligga på golvet hopkurad med kuddar och täcken. Hon låg inte där för att ha nära till toaletten hon låg där för att jag tydligen hade snarkat å det grövsta. Jag stängde försiktigt dörren och lät henne sova vidare.

Det är ju inte helt optimalt att snarka så pass att tjejen väljer att ligga på ett kalt badrumsgolv. Jag ser främst tre skäl
a) det är svårt att gå upp och gubbkissa på nätterna om det ligger en tjej på golvet och tar plats
b) den själviska tjejen hade tagit täcket. Well på sommaren kanske det är okej men på vintern fatta hur jag kommer frysa
c) vem fan pallar gå till toaletten om man vill köra lite in och ut.

Men mitt väl befinnande är ju oviktigt så jag kan leva med ovan punkter så klart men så förstod jag det från tjejen att hon inte var helt nöjd med badrumsgolvet, trotts att hon hade både kudde och täcke med sig. Som den vänliga och osjälviska människa jag är så valde jag då som sagt att stoppa den där mindre bilen i näsan. Ja så snäll är jag

/D

2 comments:

Jo tjena said...

Aaw, vilken gentleman du är!

rewdboy said...

satan va vackert!