Thursday, May 22, 2008

Farväl

Igår vad jag ute med kunder och det blev middag och öl och CL finalen. Bra så!

Eftersom inget av lagen ligger mig särskilt varmt om hjärtat så passade jag på att titta på folket på puben och vet ni vad en sån trevlig och snäll kille som Farbror Dante blev banne mig lite irriterad på folk. Alla pratade engelska med varandra, en del med försök till london accent och en del med manchester accent fast det var endast ett fåtal på plats som var engelsmän. Tex bordet bredvid oss där satt ett gäng chipsmongon och pratade engelska med varandra på riktigt dassig jag-var-på-språkresa-i-Brighton-94-i-två-månader. Varför go vänner pratar ett gäng skåningar engelska med varandra?

Dante säger avgå!

I övrigt så fiskar jag lite då och då upp komplimanger, hör och häpna från tjejen, som säger att det börjar synas att jag tränar. Jag har ju slickat i mig berömmet främst för jag är så ovan att få vänliga ord från denna ondskans varelser. Nu idag fick jag dock svart på vitt att hon ljuger. I morse så skulle jag lyfta en tung sak varpå min fina 1200 kr Hackett skjorta gick sönder den sprack. Nu kanske ni tror att detta är positivt typ Dante lyfte tungt han spände sina stora svällande muskler och skjortan, trots den prima bomullskvalitén, kunde ej skjortan hålla musklerna innan varpå den sprack. Så var det dock inte eftersom skjortan sprack på det enda stället på kroppen där jag helt saknar muskler, nämligen min mage.

Jag har alltså spräckt en skjorta över magen är inte det skäl nog att ta sitt liv så vet jag inte.

Farväl!

/D

3 comments:

Jo tjena said...

Se det så här - nu kommer du träna ännu hårdare och inom några månader kommer toppdesignerna på Gucci själva ringa efter dig för att böna och be att just du, Dante, ska visa deras kollektioner under modeveckorna i Milano, New York och resten av världen. Tänk vilken förebild du skulle bli!

Anonymous said...

Mwahahahaha, inget skadeglatt skratt Dante. Jag lovar. Det var bara humor. Igen. Men du magen kommer sist i ledet av muskeltrimning. Den är envisare än de andra muskelgrupperna. Men den ger sig snart ska du se. Håll i bara!

Dante said...

jag har redan blivit kontaktad av modeindustrin! Dom vill ha mig till en sån där före och efter kampanj.

Typ så här ser man ut innan man börjar använda snygg och smal salvan och så tar dom in ett kort på mig och så här ser du ut efter du har använt snygg och smal salvar och så bild på en snygg smal kille.

Terror - Jag skall icke ge upp! Målet är att nå mitt mål frammåt vintern. Det skall ske riktigt den här gången!