Monday, May 12, 2008

Det går bra nu!

Hur går det med Dantes träning undrar ni säkert ibland, när börjar han bli liggbar igen frågar ni er. Snart go vänner snart!

Sakta men säkert går det åt rätt håll. Själva gymandet funkar utan smärtor och är kul! Det jag dock slarvar med är det där med att gå ut och gå av den enkla anledningen att jag hellre äter bajs än går ut och går. Som tur var så kom MrPT till räddningen och jag var i veckan och hämtade värsta monstret till motionscykel som nu står strategiskt mitt i vardagsrummet. Alltså det är inte en sån där hemma cykel som man kan packa ihop och lägga i en liten ask i en låda i köket, det är en riktigt motioncykel från ett gym vi snackar storlek mindre bil som han liksom bara låter mig få så där. Nice! Den skall jag sitta på 60 minuter varje dag från och med idag basta! Det enda som inte kommer vara smalt på mig om några månader är min röv som kommer ha valkar tjocka som trädstammar i norrland.

Sen är det ju det här med maten. Det går också lite så där. MrPT säger vitt kött, han säger kyckling. Han säger att en liten kycklingfilé med sallad funkar klockrent. Jag har liksom varit orolig över hur jag skall bli mätt men jag behöver icke rädas detta. Jag orkade inte ens äta upp halva kycklingfilen. Den var rätt stor, grönsalladen i form av 2 små coctailtomater hade jag redan ätit upp när bilden är tagen.



Säg är det inte en av dom största kycklingfiler ni har sätt?`

/D

2 comments:

Jo tjena said...

Det där ser ju för tusan ut som en hel kyckling! Är du säker att det var en kycklingfilé? Ingen som lurade dig?

Dante said...

va är det skillnad på en file och en hel kyckling? fan kyckling som kyckling tänkte jag ;-)

/D