Saturday, May 17, 2008

Skam

Tjejen har dragit till göteborg hela helgen för att gå på möhippa. Klockrent säger Farbror Dante som i sin fantasi börjar klä av brunstiga kvinnor från Eslöv. Planen var lite knark lite sprit och billiga kvinnor och så en jävla massa sovmorgon och någon timme eller två av herrsurfning kort sagt en jävla skön helg helt enkelt!

Vad händer? Jag får det största jävla munsår known to man. Jag ser ut som en spetälsk tiggare från valfritt u-Land. Så jävla typiskt här har man läge att få stoppa den stora svarta fasan i någon bimbo britta och vad händer? Jo man får en stor jävla skylt som skriker ut man är oren vilket helt omöjliggör allt vad nöje heter. Jag slår vad om att tjejen har ett finger med i spelet. Jag slår vad om att hon har köpt herpes virus på Ebay och sedan smetat ut sörjan på min fina läpp när jag sover, allt för jag skall sitta hemma och könssjukdomsskämmas.

Livet hånar mig.

/D

No comments: