Tuesday, May 06, 2008

Så jävla gjort

Överallt omkring oss i tv och främst tidningar så är det ondska och bråd död om och om igen. Alltså visst behöver vi alla veta vad som händer här i världen och man skall ju på intet sätt måla upp en kulla gulla värld precis. Men det känns liksom som om media frossar i alla detaljer och det skrivs sjutusen artiklar om allting. Ja det är synd och hemskt att den där lilla flickan försvann, ja morden i arboga är så jävla sorligt så det finns inte och ja ungarna i källaren är det sjukaste man hört om ever. Jag tror att typ alla har läst om detta tagit det till sig så varför behöver man då grotta ner sig i varenda jävla detalj. Har folk någon slags fascination kring sånt här? Någon måste ju gilla att läsa om det här eftersom kvällstidningar bara kör på sånt som funkar.

Fan den där jävla någon är jag sjukt trött på,jag slår vad om att denna någon gillar brolle Jr, tycker att dj frogg var the shit och gillar att shoppa på ikea en svettig lördag. Träffar jag någon gång den där någon så skall jag lägga upp personen ifråga i mitt knä och smiska skjärten hårt och utan kärlek.

Ja ser man på vilket vuxet och jag-slår-in-öppna-dörrar-inlägg jag krystar fram. Jag hugger mig själv och avgår.

/D

No comments: