Wednesday, May 14, 2008

Ont det gör ont

Jag lider av syndromet cykelröv, det känns som jag har varit en stygg pojke på en katolskskola och blivit ordentligt straffad av någon pervers munk. En normal cykelröv liksom skavar upp mot analen och det kan väl vara okej då typ kan man lura sig själv att man har haft en snefylla som slutade med en shemale från thailand och då liksom hamnar ju fokusen på att man har ågren framför smärtan.

Men denna cykelröv jag har nu där finns det inga sätt att tänka bort smärtan. Den finns här hela tiden och smärtan och ömheten har liksom flyttat sig ut mot mina lår, det känns verkligen som jag fått smisk. Jag kommer så ihåg när jag satte mig på sadeln i lördags och tänkte men gud vad skönt med en sån här bred sadel. Dessa tankar ångrar jag nu. Ge mig en spetsig äkta upp i röven sadel any day of the week. Fan vad ont det gör.

Precis när jag skriver dessa rader så ringer MrPT och med en glad stämma informerar mig om att idag skall vi köra ett spinning pass. Ja men absolut det är precis vad min röv behöver för att inte tala om mina stackars ben.

Det här kan bli mycket bra

/D

No comments: