Monday, March 17, 2008

Nu är det klippt

Man får aldrig släppa ner garden go vänner aldrig!

I förra veckan så kom tjejen och berättade att hon skulle klippa sig, bra så. Jag var här naiv och glömde för en sekund att om jag säger A till tjejen så gör hon B. Så när jag sa att jag gärna ser att hon behåller sitt långa hår och ICKE klipper sig kort så gjorde jag så klart generalfel. Jag borde så klart lyft fram att min högsta dröm hade varit om hon gick och klippte sig som Sinéad O'Connor då hade hon kommit tillbaka från frisören med extensions i håret.

Men som sagt jag glömde bort mig så föga förvånande kom tjejen tillbaka från frisören med en kortare pageklippning. Som inte min åldersnojja är jobbig nog som den är, nu ser plötsligt tjejen ut, som tidigare såg ut som en 24 åring, ut som vilket 35+ tant som helst bittert.

Jag kan eventuellt ha bettet mig lite omoget första page dygnet, då jag vägrade titta på tjejen. Nu är min mobbing mer sofistikerat, när jag igår fick uppdrag att packa strumpor till henne så tog jag så klart två olika par, något jag vet stör henne. Det blir nog rätt ner till helvetet utan att passera gå för min del.



/D

Ps jag har inget emot page i sig men just på tjejen så är långt hårt snyggare. Ta typ typ nathalie imbruglia och Sharleen Spiteri där funkar page.

5 comments:

Anonymous said...

Haha vilken skön hämnd :D

Anonymous said...

bah, du är en sån bitter kretin som har en hårkvalitet som tillåter endast en frisyrmodell.

jag bad frisören om en brett anderson, bara för att jag vet att du brukar tända som fan på hans nakna smala korsrygg och nacke.

Anonymous said...

Å där var Shallow Hal framme minsann....

Anonymous said...

Hahaha... Killar.. Pojkar... Män... Fy fan ;-) Själv konverterade jag nyss till brunett varpå mannen påpekat ett antal gånger att jag gått i "30 o nyss fått barn o skall va så j-la vuxen-fällan". VAD är det för fel på er?! Ni vill inte leva med Pamela. I promise.

Dante said...

Petra - Jag är bra på hämder!

Tjejen - Jag har bara en frisyr but why change a winning team. Jag är perfektion, jag har accepterat det.

Terror - Yttlighet är ärlighet som jag brukar säga. ;-)

Mrs Np - Vi män är så lätta att förutse så läta att läsa enligt alla tjejer. Endå så gör ni helt tvärt om. Ni är onda! ;-)

/D