Tuesday, March 25, 2008

I wanna go home

Fredagen den 15 februari flyttade jag hemifrån till butiken. På ett osjälviskt sätt så valde jag bort hemmets lugna och trygga vrå för att varje natt riskera livet. På ett par madrasser i ett trångt förråd/kontor/kök/sovrum spenderar jag mina nätter dag ut dag in vecka efter vecka i väntan på att tjuvar skall bryta sig in och plundra butiken. Det är inte ett optimalt leverene men jag offrar mig själv för the greater good.

Tjejen säger att galler och säkerhetsutrustning är på gång. Jag börjar tvivla på att hon överhuvudetaget har ringt till säkerhetsbolaget. Med all säkerhet så sitter hon och mumsar i sig Hägendaz- glass med någon brillsmurf som typ heter klas innan dom går och lägger sig i vår 35 000 kr säng och så sitter dom och garvar åt den där Dante som dom lurat iväg.

jag har blivit lurad, jag har gått från pojkvän till vakthund. Inga förmåner bara förpliktelser.

jag vill komma hem jag vill sova i en skön säng.

/D

Ps en bra sak dock, badmintonen gick bra i förra veckan det blev 2-2 i set och jag förlorade därmed icke. Jag räknar med vinst i nästa match

4 comments:

Anonymous said...

Barn gillar hundar, hundar gillar sina likar. Den naturliga förklaringen till varför barn och hundar gillar dig? Mönstret stämmer även in på att du inte gillar fisk och grönsaker, utan har en faiblesse för kött.

Dock känner jag inga hundar som gillar att herrsurfa eller knarka, så jag antar att teorin faller där.

Anonymous said...

inte heller vilket kött som helst då, malet kött, helst köttbullar, ska det vara och inget annat.

schäfrar gillar i alla fall knarkare. nära nog?

Anonymous said...

Pojkvän? Jag trodde du sa att det var komplicerat. Attans.

Dante said...

Anna - skrev jag inte det där hund och barn inlägget för typ hundra år sedan hehe ;-)

tjejen jag tuggar inte så mycket om att tugga det är jobbigt

Anonym - Det kan inte bli mer komplicerat än att ha tjej trust me ;-)

/D