Monday, March 10, 2008

Farbror Dante tar nya tag

I veckan så fick min yngsta syster barn. Nu har båda mina småsystrar Man, hund, hus och barn. Ja jösses.

Yngsta systen är sju år yngre än mig och jag har liksom inte fattat att hon är vuxen ännu. Sjukt bizzart.

Annars så har min hjärna helt gått på tomgång nu senaste veckan. Fan jag är för gammal att gå ut så där två gånger på vardagarna och dricka drinkar och svepa shoots för att nästa dag gå upp och vara pigg och alert och mr härlig. Det enda positiva med Göteborgsbesöket och utgången där var att jag fick prova på att ligga i en varm skön säng som omväxling till madrassen här i butiken.

Jag har även beslutat mig att nu får jag fan kamma mittbena. Jag MÅSTE ta tag i mitt tränande. Sen butiken öppnade har det blivit ett handfull pass på 6 månader. Pinsamt dåligt! Ni som läser här ibland kommer väl ihåg hur duktig jag var i våras. Jag är ju redan ett drömligg för precis alla tjejer i denna världen men tänk er hur pass mycket drömligg jag varit om jag fortsatt träna liksom.

Jag gör alltså detta för er skull, trots min två jobb och mina 65-70 timmars jobb i veckan så väljer jag att nu börja träna för er skull kära tjejer. Ja precis så snäll och bra är Dante.

Dagens ros tillägnar jag mig själv.

/D

No comments: