Tuesday, March 11, 2008

Fy fan

Igår kväll när jag skulle åka till butiken för att sova som vanligt så ville tjejen hänga med så vi kunde se på en film som jag precis laddat ner. Jag är ju inte så pigg på att hon följer med till butiken eftersom hon då kräver att få ha en madrass. Jag är ju lite som prinsessan på ärten jag vill ha det mjukt och skönt när jag sover men igår fick hon följa med i alla fall.

Strax innan kl 0300 så vaknade jag av att tjejen skrek hon hade vaknat av en jäkla smäll. Trots min yrvakenhet så förstod jag ju med en gång att det var inbrott på gång. Av någon oförklarlig anledning så gav jag ifrån mig värsta vrålet alltså ett riktigt grisslybjörn vrål samtidigt som jag greppade tag i bordsbenet och tårgasen. Sen sprang jag ut i butiken och det var tomt. Dom hade inte kommit igenom pansarglaset, jag såg inte heller någon på gatan. Jag sprang tillbaka för att ta på mig ett par skor och så vart det lite fipplande efter var fan jag lagt nycklarna så vart det ut på gatan. Jag såg ingenting och tills slut när jag såg polisbilen komma rullande så kände jag att det nog var på sin plats att lite diskret gömma undan mina vapen.

Jävla as, ena sidan av mig önskar att dom hade kommit igenom glaset att dom stått i affären när jag stormat ut så jag riktigt kunde få ut all min aggression utöver dom jävla asen.

Jag vill gärna ni skall tro att vrålet innan jag stack ut i butiken var typ sånt där vrål man kör innan man går over the top eller precis lämnar båten för att storma omaha beach på dagen D. Eller kanske att ni skall tro att mitt vrål var ett noga övervägt vrål, typ nu skriker jag så dom flyr innan jag går ut.

Tyvärr är båda ovan anledningar fel, jag kan inte förklara varför jag skrek, det var någon slags basic grottmänniska instinkt vrål innan jag skulle grottbjörns slåss.

Well det positiva med gårdagen var ju att jag fick en adrenalinkick och att dom faktiskt inte kom in och snodde något. Det negativa är att vi åker på dryga 8000 kr i självrisk, igen. Fan 16 kakor i självrisk och en jävla massa tusen på videosystem och fan och hans moster. Detta är icke okej. Dö era as

/D

ett plus till tjejen som vaknade fan jag är så utmattad nuför tiden så jag hade säket sovit vidare med typ 100 bovar i butiken.

3 comments:

Anonymous said...

Men fy fan vad läskigt...

Anonymous said...

Eller så skrek du som en liten flicka, de fick ångest och sprang därifrån?! .. hehe..

Anonymous said...

Fiiiifaen. Nu blir man ju riktigt förbannad. Men förhoppningsvis lämnar de er butik ifred ett tag framöver.

Blingbling