Wednesday, March 26, 2008

Är din partner otrogen?

Här sitter jag och tänker stora tankar. Jag tänker på er! För er skull lyfter jag fram dom små hinder som finns i vår vardag. Vad är tacken för det? Ni tror tydligen att jag varit ute och busat i helgen och gjort dumheter. Icke sa nicke med ett rent samvete och ett leende som hade fått vilken ängel som helst att bli avis somnar jag varje kväll.

Man är vad man äter som jag brukar säga. Dom som oroar sig om otrohet är oftast dom som busar på sin kant. Ta nu icke och bli oroliga för mina visdomsord utan om ni oroar er lite då och då vad andra halvan pysslar med så gör detta test.

Idag fick jag reda på att två chefer behaga dyka upp i dagarna tre i malmö nästa vecka. Ja precis samma dag som vi har premiär i fotbollen mästa mästarna möter MFF på bortaplan en match som det bara inte går att missa. Då och precis då kommer mina chefer för att hälsa på, äta stel slipsmiddag och jada jada.

Idag mailade jag till dom och så att jag hade en privataktivitet som ej gick att skjuta på på måndag. Så mellan 17-22 så var jag icke tillgänglig däremot så kan jag dyka upp på kvällsaktiviteter efter 22. Jag kände mig grymt nöjd med mailet och att jag så snabbt tagit tjuren vid hornet för att lösa problemet, jag ringde mange för att skryta lite. Som den glädjedödare han är så lyfte han fram hur dum jag är. Han ställde sig undrande hur smart det är att dyka upp aspackad, en blåtiror modell större på höger öga, vitt runt nosen och snuthäng och då träffa cheferna.

Han kan ha en poäng faktiskt men å andra sidan så jag inte Mange, jag är Dante jag hade aldrig varit så klantig. Måndag kommer bli så bra.

/D

No comments: