Saturday, February 16, 2008

Över min döda kropp

Härligt så kom jag då äntligen tillbaka från Oslo. Grymt trött och såg fram emot att få sova ut och softa i sköna sängen. Icke!

Det går en liten inbrottsvåg i malmö där en liga plundrat två butiker med exklusiva kläder dom senaste veckorna. Djungeltrumman säger att vi står på tur. Så i natt sov jag i butiken. Me Dante the vakthund, ligger på två madrasser i vårt lilla förråd och har en järntrea och ett bordsben som på min ära funkar bättre än vilket baseball trä som helst mao är jag grymt redo om någon liga skulle vilja få förse sig att handla utan att betala.

Så håll tummarna att jag slipper nyvaken och halvyr stå i mina kalsonger och boxas med rånare dom närmaste nätterna.

/D

3 comments:

Anonymous said...

Det är nästan så att jag måste åka ner till Malmö och råna din butik för att få se detta ;) Hahahha...

Näää, läskigt ju. Är du inte rädd? Kan du sova?

Blingbling

Dante said...

blingen mellan dig och mig så nog tycker jag det är lite läskigt och pirrigt allt. Även om jag låtsas att jag är stor och tuff :-)

/D

Anonymous said...

Nej nej Dante, jag ska ha en pil vid troslinningen som pekar neråt isf ;)