Wednesday, February 13, 2008

in your face

Jag gick inte ut igår utan låg hemma med min ömma kropp. Vad fick jag för belöning för det tror ni? var jag pigg och stark i morse? nope.

Alla dagar jag vaknat har jag varit trött men trotts all sprit har jag ej mått dåligt. Den enda dagen jag ej ölar och spritar mig då vaknar jag upp och har ont i huvudet som fan. Skall det vara så här? va va vill någon att jag skall bli alkis eller.

Ikväll tänker jag inte chansa utan ikväll blir det utgång big time! Bussen hämtar oss kl 08,30 dvs 30 minuter senare än vanligt. Dvs det finns utrymme för en sen utgång. Matematiken är väl som så att 30 minuter på mornarna innebär 4 timmar på natten. Så minnst en utgång till 0400 inatt.

Det här kan bli bra!

/D

1 comment:

Anonymous said...

Jag gillar din uträkning :D