Wednesday, February 20, 2008

Forsätt hålla tummarna

Ikväll så kallas kavalleriet in. Vi har fått mer kött på benen och det verkar faktiskt som det är en liga som skall plundra oss. Ett beställningsjobb och kläderna skall sen vidare till stockholm. Två bilar fyra personer. Bil ett skall köra in i rutan och bil två skall ta dom där ifrån. Helt klart jobbigt läge.

Så i natt skall jag icke sova allena i butiken utan jag skall i natt få sällskap av 1.60 lång smal och tunn varelse i form av tjejen.

Vi har delat upp uppgifterna, hennes uppgift är att ringa polis och trycka på larmknappar och min är att bryta benet på bov ett och få dom andra att löpa.

Ena sidan av mig vill inte ha henne där om det blir inbrott så vill jag liksom inte hon skall råka illa ut men samtidigt så inser jag att det kan vara mycket att hinna med om jag är själv. Dels boxas med bovar samtidigt som jag skall komma ihåg vilken ordning jag skall trycka in larmknappen och fippla med mobil till polisen och fan och hans moster. Så det känns faktiskt som i alla fall mini kavalleriet kallas in.

Snart har vi fått bommar över fönstret och då kommer vi vara klart mer skyddade, så pass att det funkar att sova hemma igen.

Tja jag kommer fortfarande ihåg den där tanken för några år sedan, en butik en egen butik det hade varit kul. Det är inte utan att jag ångrar att jag fick tankar i huvudet. Huvudet skall endast användas till att tänka på mat och porr, övriga tankar ställer bara till det.

Ja kit kats då håller vi tummarna för att det är snälla bovar som skall plundra oss och inte sådana bovar som har vapen och som helt enkelt slår ihjäl mig. Det hade fan varit snopet måste jag säga.

/D

6 comments:

Sus said...

Hmm.. dont like this!!
Har ni pratat med farbror blå??
Butiken är ju typ ett stenkast från gamla polishuset.

HAr du inga farliga polare som kan vara med??

Läskigt det här..

Anonymous said...

hey! asymptotiskt 165 om jag får be.

Anonymous said...

hur gick det?? :)

Anonymous said...

Tack för kramen^^

Hur har det gått? Klarat er från inbrott i butiken?

Dante said...

Sus - Finns det farligare folk än tjejen att ta med menar du?

en morgonsur Anna hade kanske funkat ;-)

Tjejen - Asymptotiskt ett ord jag använder varje dag.

Tone och Petra - Det har gått bra hittentills men fortsätt att hålla tummarna tack!

Sus said...

MowAHAHAHAHHAHAHAH
Ja, en morgonsur och hungrig Anna funkar.
Tror att hon kan skrämma vilken buse som helst!!!