Tuesday, February 26, 2008

Dagens bikt

När jag ligger här i butiken på natten och lyssnar efter ljud från inbrottstjuvar så känner jag mig lätt ridderlig, typ visst skulle jag vilja sova hemma i sköna sängen framför att ligga på en madrass i väntan på att slåss med tjyvar. När oroliga vänner frågar hur det är så svarar jag med melankolisk röst och med stora svarta lätt sorgsna ögon att det här kommer nog gå bra det är ju viktigt att skydda tjejens butik och om tjuvarna hugger ihjäl mig så har jag nog en rätt bra försäkring(att jag är delägare i butiken och att sova på madrass är rätt mycket i mitt egna intresse skiter jag ju i att säga liksom)

Men go vänner jag skall bikta mig för er. Jag är falsk som en orm det finns många exempel genom åren där jag flytt istället för att stannas och fäktas.

En händelse utspelade sig för 18 år sedan och jag minns den fortsatt som den hände igår.

Jag var 17 år och bodde i den lilla pittoreska staden Richmond uppe i North Yorkshire. Jag var tillsammans med en tjej som hette Penny. Penny tyckte om mig rätt mycket vilket är en trevlig egenskap som jag har lärt mig uppskatta hos tjejer. Penny var en ordentlig flicka men hon var ju som sagt rätt nere i mig varpå jag fick henne att ta lite genvägar där man nog kanske ej skulle tagit genvägar.

Penny satt ofta barnvakt åt en familj. Familjen ifråga kände penny familj och deras gemensamma beröringspunkt var väl deras stränghet typ. Penny hade strikta instruktioner att aldrig släppa in någon när hon passade barnen. Detta passade mig illa eftersom hon ofta passade familjens snorisar på fredagarna, dom dagarna då jag allt som oftast lyckades lägga mina små skitiga händer på rusningsdrycker. Rusningsdrycker var ett nödvändigt ont eftersom Penny utan lite cider i kroppen var precis så där pryd och ordentlig som hennes föräldrar förväntade sig. Med cider i kroppen var hon frigjord som porrskådeaktris, vilket var lite mer i min smak.

Efter diverse övertalningsförsök så fick jag Penny att denna kvällen slänga snorisarna i sängen tidigt och sen släppa in mig i barnvaktshuset. Hon var väldigt nervös och obekväm med att ha mig där. Tänk om herr och fru vad dom nu hette skulle komma hem tidigare än tänkt då hade hon suttit i skiten med en ung mrDante i deras lya. Som den vänliga själ jag är så ville jag lindra hennes oro, och vad bättre sätt än att bjuda på min medhavda cider och öl.

Ja det hela slutade med att vi med en ungdomlig enthusiams började smeka av varandra kläderna tills vi har spritt språngande nakna då vi började idka könsumgänge i vardagsrummets svarta lädersoffa. Som ni vet är ju farbror Dante en diskret person varpå jag icke tänker gå in på sexuella ställningar men låt oss säga så här just denna position som vi befann oss i är väl kanske inte den helt optimala att upptäckas i. För det var vad som händer mitt i allting så kliver herr och fru, vad dom nu heter, in i deras vardagsrum och finner där ett bord fyllt med öl och cider samt deras betrodde söta lilla barnvakt spritt språngande naken med en för dom okänd Dante som för sin stora stygga svarta fasa in i lilla Penny.

Ett sånt där teatralisk skri från frun i huset uppmärksammade oss på att vi ej var helt ensamma längre. Dom stängde till dörren och vi fick stränga order att omedelbart klä på oss. Det gjorde inte jag, för jag rafsade ihop mina kläder och lämnade huset genom vardagsrummet dörr ut mot altanen. Naken som gud skapat mig så sprang jag över tomten likt en vig gassel så hoppade jag över häcken och sprang något kvarter innan jag tog på mig kläderna.

Som ni ser så var jag föga ridderlig som valde att ej stanna kvar och stötta stackars Penny i denna lätt jobbiga situation. Nä jag bara drog och lämnade henne i skiten. När stackars penny sedermera fick utgångsförbud i 3 månader då gjorde jag slut med henne. Ha en flickvän som man ej kunde hälla i rusningsdrycker så hon blir stygg och rolig var föga intressant för en hormonstinn 17 åring. Hon var rätt besviken på mig i rätt så många år efteråt har jag hört via omvägar.

Men för mig har penny ett alldeles speciell plats i mitt hjärta hon var nämligen den första tjejen som jag lyckades såra. Det var rätt jobbigt trotts allt men nu har jag lärt mig att vara ett självisk svin är lättare om man gör lite snälla saker ibland, som typ sova på en madrass i butiken. Hepp så blir skuldkänslorna för alla mina synder lättare.

Det tackar vi penny för.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Hahahahahaha du är underbar, det här var precis vad jag behövde läsa ^^

Anonymous said...

Tack för ett skönt inlägg- Precis vad jag behövde för att muntras upp :)

bling