Monday, February 25, 2008

Jag övar

Så var då måndagen här vilket innebär att jag tar av mig casual kläderna och tar på mig svarta kostymen. Det här med att äga och driva butik på helgerna ja det suger lite på krafterna. Varför undrar ni? Dante sitter väl bara på en stol och lyssnar på audio bullys och snackar med folk men go vänner jag gör mer än så faktiskt, jag viker bla kläder.

Det är skitsvårt kan jag lova. Hemma anammar jag en annan sorteringsmetod den lite mer tidseffektiva rulla ihop plagget till en boll och kasta in det i garderoben. Men här i butiken så måste det vara lite mer ordning och reda säger nazist tjejen. Som den duktig Dante jag är så över jag på att vika. Jag vill uppnå perfektion, jag vill vara snabb och effektiv varpå jag hela helgen har övat genom att sitta klistrad framför en bra instruktionsfilm jag sprang på.



Nu skall jag bara se den 594 gånger till sen tror jag att jag har det här.

/D

5 comments:

Anonymous said...

Shit! Det var fan en grym vikning!!

Anonymous said...

Aaaw, tack =)

Anonymous said...

Jag har nu sett filmen 25 gånger och har fortfarande inte lärt mig att vika.
Märkligt svårt att fokusera på tröjan.

Anonymous said...

visa den för j. så kanske hon kan hjälpa dig att fokusera.

Anonymous said...

Åh Dante förlååååt! Jag lider verkligen med dig. Ska försöka skriva lite sämre... ;-)