Monday, February 18, 2008

Måndag is over

Det är något visst med måndagar. Det är en oerhört seg dag i vanliga fall testa hur kul den är efter tre dagar på en madrass. JaG känner mig som en kidnappad estniska som på dagarna tvingas suga kuk på medelålders volvoägare och på nätterna så försöker man sova på en illstoppad madrass.

På torsdag så kommer hantverkarna och installerera bommar över fönstren, vilket skall stoppa bovar från att köra in i placet med bil. Tills dess så sover yours truyl i butiken.

Det suger verkligen hästballe, kl är 23 nu och man börjar bli plömpsig, så vad gör ni era as? jo ni går och lägger er i er mjuka sköna säng. Vad gör jag? jo jag sätter mig i bilen åker till butiken och sen så bäddar jag min lilla madrass och så lägger jag mig och sover med ena ögat öpppet.

jag tycker fan synd om mig själv.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Jag tycker oxå synd. Om dig.

Anonymous said...

och jag med.

Bling