Sunday, February 03, 2008

Jag längtar till våren

Ja till våren längtar Dante minsann, och varför längtar jag till våren undrar ni? Titta på spröda kvinnokroppar som tittar fram efter månader då dom varit gömda i tjocka bylsiga plagg, eller längtar jag efter våren så jag kan sitta utomhus och dricka öl och vara allmänt skräning.

Ni har fel, jag längtar efter våren av två nedan anledningar, det är då jag kan börja använda mina senaste klädinköp, ett par addidas Forrest Hills vintage när det är som bäst! OCh stone Island jackan som är så grym.





Jag vill kasta mina termobyxor och mina moonboots och ta på mig mina nya kläder!

/D

6 comments:

Anonymous said...

Jag lovar att ge en rapport när jag har testat dejten ;) Men vaddå avis? Du lär ju ha tonvis med snygga tjejer som slåss om din gunst!

Jag diggar skorna förresten, du har bra smak =)

Anonymous said...

Jo eller hur att du använder termobyxor och moonboots.....!

Anonymous said...

Bra där Dante, jag förstår att du putsar och fnular på dina FH:s varje dag nu.

Mina Kegler Super är ruggigt taggade inför säsongen:

http://www.derkegler.de/wp-content/myfotos/diverse/keglersuper.jpg

Dante said...

Petra - Inga tjejer är snygga när jag jämför med dig ;-)

Therrorese - Termobyxor moonboots och sådana där tummvantar med en tillhörande björnfitta på huvudet. En nödvändighet om man skall överleva dom isande kalla vindarna här i malmö ;-)

Magnus- Fan vi kommer lätt vara dom bäst dressade lirarna i sweden liksom. sjukt snygga skor!
Fast du är inte året då vi skall synka våra skor lite bättre.

Du kör ett par Stockholm http://www.80scasuals.co.uk/images/gallery/stockholm.jpg

och jag kör ett par Malmö
http://www.80scasuals.co.uk/images/gallery/malmo.jpg

Snart är det premiär!

/D

Anonymous said...

Jag kommer vilja ligga med dig så fort det vankas boll, fo' sho'.

Adidas kommer att släppa tre versioner ur city-serien i augusti: London, Dublin och...... STOCKHOLM!!!

De släpps på någon svennebanan-lista så det kommer att finns så det räcker och blir över.
Småtrist men skönt.

Anonymous said...

Aaaw, Dante din charmör, du vet minsann hur man ska få en flicka på bra humör ;)