Sunday, February 10, 2008

Oslo igen

Ja så var jag då tillbaka i Oslo och ligger på hotellet och pustar ut. Det har varit en jobbig vecka för farbror Dante. Det har flängs och flyggts kors och tvärs, allt med för lite sömn och baksmälla som mina ständiga kompanjoner.

I går var det familjemiddag i göteborg som jag smet ifrån framåt niotiden för att åka hem till malmö. I morse uppgång 06.30 för att ta oss till Köpenhamn och köpa in kläder. Efter mässan i Köpenhamn där vi lyckades klämma in två mässor och inköp av stone island, nitti gritty, nicholas deakins, fred perry och one true saxons så såg jag fram emot att sätta mig på planet och flyga tillbaka till oslo. Planet skulle gå kl 19,05 och jag räknade då ut att jag skulle vara på hotellet vid 9 tiden. Planet var försenat och jag var på hotellet vid halvelva. Det var den perfekta avrundningen på veckan.

Det är inte utan jag bävar för denna veckan. Förra veckan blev det utgång i dagarna tre och sen flitiga dagar på jobbet, det är jag för gammal för. Jag pallar icke att gå ut alla dagar utan jag har faktiskt packat träningsgrejor och tänkte knalla iväg till sats och träna någon kväll. Vi får se hur det blir med det där.

Nu skall jag krypa i säng och sova

God natt på er kit kats

/D

Ps jag är så nöjd med mig själv som packat upp och hängt upp sju skjortor och två kostymer slipsarna hänger i färgskala i skåpet. Jag har aldirg varit så här nogrann förrut. Jag är fan orolig för mig själv.

No comments: