Monday, February 04, 2008

Judgement day

Imorgon skall jag på rättegång. Givetvis så kommer jag liveblogga från rättegångssalen så ni alla har möjlighet att se domaren som bär ansvaret över om jag skall förbli en fri man eller tvingas utså skändningar i min bak för att få lite förmåner i fängelset.

Jag har varit rätt chill med det hela men nu måste jag tillstå att det börjar krypa in lite nerver i det hela. Jag ser framför mig hur jag kommer släpas ut från tingsrätten iklädd en orange Guantanamo utstyrsel för att sen förpassas till någon avlägsen anstalt där jag tvingas suga av fängelsevakter för att få någon köttbit i min soppa.


Om jag är riktigt optimistisk så finns det dock fördelar med ett liv bakom lås och bom och det är ju att jag kommer svälta dvs bli smal, sen kommer jag ju träna så jag blir biffig som fan så jag kan försvara mig mot alla rapegangs. Slutligen så kommer jag bygga vidare på dom tatueringar jag har curtosy av någon livstidsdömd våldtäktsman som tatuerar mig med en nål.

Ja ser ni det här kan bli bra, riktigt bra.

Håll tummarna för mig nu

Dante är shaky

/D

2 comments:

Anonymous said...

Men tänk om jag hånglar med fel kille? Och dejten blir sur och jag går miste om ett potentiellt bra ligg? Jag ska fan bli nunna.

Håller tummarna för dig i morgon!

Anonymous said...

Jag håller alla tummar och tår!