Sunday, February 03, 2008

Helg!

Så sitter jag här i butiken och lyssnar på lite skön musik och softar. Det kommer in någon kund då och då och då snackar man lite kläder, rätt chill faktiskt.

Det behövs för nästa veckorna kommer bli att lite småtuffa.

Måndag så har jag ett gäng möten
Tisdag så skall jag upp till linköping kl 11 på rättegång sen till Göteborg för ett viktigt möte kl 15 efter det mötet så är drar jag till Oslo
Ons – fredag så är det business i oslo
Fredag eftermiddag så lämnar jag Oslo och drar till göteborg
Lördag så har vi middag åt mamma som fyller 60 år. Lördagkväll/natt hem till malmö
Söndag morgon inköpsmöte kl 0900 i cph, vi har tre möten på 2 olika mässor på kvällen vid 19 så flyger jag tillbaka till oslo.
Mån-fredag jobb i oslo och fredag eftermiddag hem igen.

Vad tror ni kommer jag sova gott sen?

Ja annars händer det inte så mycket i livet, äta sova onanera och jobba livet på en pinne.

Jag hoppas er helg har varit roligare än stackars Dantes. Ge mig några softa stories om er helg, dont spare me details om allt snusk ni varit med om!

/D

5 comments:

Anonymous said...

Hur mycket snuskdetaljer vill du ha? Jag kan ju säga att jag hade mitt sämsta ligg någonsin i fredags natt. Men å andra sidan hade jag et sjuhelvetes bra hångel (eller så var det jag som intalade mig det i fyllan) med en fin hårdrockspojke som inte såg så hårdrock ut ^^

Dante said...

Petra tummregeln är ju att om snubben är bra på att hångla då är han nog bra i sängen också.

Låt alltid boysen pasera the hångeltest liksom!

fan vad jag är avis!

/D

Anonymous said...

Jo men jag hade för mycket att välja på den natten, men hångelkillen har bjudit ut mig på dejt så vi får se vad som händer ^^

Men du Dante, du vet väl att du ser ut att vara 20?

Anonymous said...

Dante, så busy minsann. Å jag som kommer till Skåneland på fredag....Kommer jag inte få se din vackra nuna när jag kikar in i butiken på fredag då????

Dante said...

Terror - så sjukt dålig tajming av mig. Typ enda helgen då jag inte är hemma så får malmö finbesök, blää på det säger jag!

Men du bör ju titta förbi butiken eftersom du lär slita sönder killens kläder när ni träffas så är det ju inte mer än rätt att du erstätter dom ;-)

/D