Friday, February 01, 2008

Strålande

Erkänn att ni har suttit med oroliga miner och undrat över vilken hemsk sjukdom som har drabbat Dante eftersom det råder tystnad på bloggen. Rädds ej go vänner, jag kan inte bli sjuk. Det finns ingen bacill i världen som kan överleva i det Tjernobyl som mitt lilla kontor är. Utöver dom två laptops och videokonferenssystemet och skrivaren/faxen/scannern så dök det i veckan upp en monitor som med bilder från tre kameror visar vad som händer i butiken. När jag går in på mornarna så känner jag hur håret på armarna reser sig upp på grund av all strålning som dessa enheter skickar ut.

När jag med allvarlig min sitter och jobbar känner jag hur det formligen kokar i min lilla kärlekspåse aka pungen. Ansiktssprut på galanta damer är därmed ett minne blott eftersom det är att likställa med att kasta syra i ansiktet. Det känns verkligen som jag har tappat en dimension i mitt sexliv.

Bittert.

Men men det är bara att bita ihop och ta helg.

/D

1 comment:

Anonymous said...

Aaaw, stackars dante!