Tuesday, April 03, 2007

Morgonstund har guld i mun

Mitt nya liv som en renlevnadsmänniska är visserligen trevligt. Jag spelade squash i gårkväll och i morse så gick jag upp med tuppen och spelade innebandy innan jobbet. Jag är själv chokad över denna nya livsstil. Tydligen så är min kropp även den chockad eftersom den behagar visa noll förändring.

Dock så ser jag en nackdel med att vara så här hurtig och duktig. Framförallt helgerna blir så jävla långa. En vanlig helg i dantes värld såg ut som följer.
- Vakna 11.00
- 11.15 Onanera och göra morgonbestyr
- 11.17 se på en film i sängen
- 13.00 duscha och klä på sig
- 13.30 Morgon promenad
- 13.32 Lunchdags på lokala kebaberian
- 14.00 hopp och lek frititid
- 14.30 Sova middag
- 15.30 Ta sig till loka puben för att se på fotboll (middagen äts även här)
- 18.00 sova middag slösurfa spela poker
- 21.00 Duscha och förbered dagens utgång
- 02-05 hemgång och gå på bädden

En rätt behaglig dag om än lite småhektisk med alla aktiviteter jag tar på mig. Man kan då tycka att jag skulle bli tacksam att jag får mer timmar över så jag kan dela upp mitt hektiska schema. Men det blir för mycket tid över och jag känner mig stressad som fan med all tid som liksom blir över.

Ponera själva att vakna kl 0800 snorpigg hur slår man då ihjäl en hel dag? En helgdag nykter är ungefär som en semestervecka. Riktigt riktigt påfrestande och hektiskt man blir liksom tvingat att ta promenader och fika, två aktiviteter jag hatar som pesten.

I övrigt är allt bra med mig.

Jag fick ett mail igår från en person som vill se kort på min stora svarta fasa. Jag har som princip att inte visa mitt kön för folk som inte behärskar ironi. Jag vill nu poängtera att jag inte packar en 45 cm stor svart fasa. Utan en högst normal mr average penis. En kommentar från min tid på krogen lägger jag upp här för att en gång för alla döda myten om min stora svarta fasa.

Ponera synen en yngre dam ståendes på knän framför er hjälte zippar ut mig och utbrister ”den var inte så stor men en perfekt analsexkuk” Tja som sagt låt oss nu begrava myten om 45 cm stor svart fasa. Den är endast 41 cm eod nu.

Hur svarade jag den unga damen ifråga? Genom att lite coolt säga ”om du anstränger dig lite till så blir den större när jag blir upphetsad”

Those where the days those were the days.

Adjö.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Åh nej, nu blev i a f jag besviken!

Anonymous said...

What! Du krossade min vision om att det faktiskt finns en 45 cm fasa på riktigt...
ve o ve!

Anonymous said...

Thank God...

Dante said...

Fia och suss var inte besvikna detta löser vi!

Om ni inte kan nöja er med 41 cm så får vi helt enkelt ta ett mindre påskägg och lägga det längst fram på kådisen. Typ samma omkrets och hepp får vi några cm till. Kan bli bra.

Syra - Fan jag vet ju varför du drog till asien. Så att du kan vara störst.

Men nu när jag erkänner mina 41 cm så är du fan the number one med dina 44.5 cm.

Välkommen hem!

/D