Wednesday, April 25, 2007

Kaffe suger.

Man dricker för att bli full eller för att bli otörstig. Därför dricker jag ej kaffe eller tea.

Ibland kan jag tycka att jag är tråkig, ibland skulle jag också vilja vara en sån där cooling som sitter på waynes och dricker något kaffe som man hört är the shit från sin kompis som jobbar som skådis i usa (ie jobbar på en sunkig hamburgrestaurang) men jag är inte sån.

Idag försökte jag vara en sån och gick in med en kollega till waynes jag beställde en islatte, det var inte cool.

Kaffe smakade skit och hela paketeringen av produkten sög. Jag såg inte cool ut jag såg ut som en 4 åring som fått oboy av sin mamma med tillhörande sugrör.

Jag skall sluta göra mig till jag är cool och snygg som jag är.

/D

1 comment:

Anonymous said...

Kaffe suger gammal apa. Kommer aldrig att dricka den skiten.