Thursday, April 05, 2007

Glad Påsk!

Igår vad snozetjejen ute och härjade på stan. Klockrent läge för mig att plocka lite bonuspoäng.
Jag hade givetvis tänkt mig att fejksova sen grymta lite surt när hon dök hem vid 3 tiden typ vakna upp lätt irriterade och säga ”men älskling respektera att jag skall jobba imorgon”.
Allt flöt enligt plan när hon ringde vid 2 då körde jag min nyvakna röst och typ frågade vad klockan var. Rösten var inte arg utan snarare sympatiförvirrad. Jag vill ju framkalla skuldkänslor. Tyvärr så plingade det precis till från min MSN. Nackdelen att dejta tjejer som har hjärna är ju då att hon med en gång insåg att jag inte låg och sov utan satt och typ webcamsexade med någon bimbobritta i Lycksele. Tja det var ju bara att inse att det blev föga bonus poäng att plocka för mig.

Men inte fan behöver jag bonuspoäng egentligen. Fredagens ros lever ännu. Jag tog kort på den igår den står på matbordet som en symbol av vår kärlek, i ett halvdruckit vattenglas med plasten fortfarande runt rosen.
Visst ser det fint ut?!



Idag är det träning på schemat igen. Fan jag är duktig, inge sprit på vardagarna och träning träning.

Ha en glad påsk på er kit kats.

/D

No comments: