Thursday, April 26, 2007

Upp till Kamp!

Jag är inte en person som brukar vädra mina synpunkter, nä jag är en rätt tyst och förlåtande person men nu tycker till och med jag att måttet är rågat.

Häromdagen så noterade jag att McDonals har en vegetarisk hamburgare, utöver detta så har det kommit till min kännedom att det finns något så hemskt som fiskköttbullar. Alltså inte fiskbullar, som har en massa sås och skit utan köttbullar men som istället för att ha kött har fisk i sig.

What the fuck is up with that?

Alltså jag dissar inte er vegetarianer eller fiskätare ni må ha ert existensberättigande även om jag då verkligen inte förstår dom val ni gjort här i livet. Men om ni nu är vegetarianer eller inte äter kött så stå för det då! Varför och varför skall ni ha substitut, i dont get it.

Ta mig jag triggar på tjejer jag tycker det är okej, jag tycker det till och med det är så okej att jag kan ställa mig med rakrygg och säga ”jag gillar tjejer, give me ladies att sexa med” nää ni ser inte mig skämmas så mycket över mitt val att jag liksom försöker dölja att jag är en tjejdiggare. Ni ser inte mig försöka maskera mina tjejer till killar. Ni ser inte mig sitta och byta saliv och gegga med en tjej som ser ut som en kille. Om jag nu hade gillat killar då hade jag sexat killar.

Förstår ni?
Vill ni käka sallad, well fucking gör det då men lämna då våra mcdonalds burgare ifred!
Vill ni käka fisk så gör det men lämna då våra köttbullar (av kött) ifred.

The line is drawn here, and you do not cross it!

/D

2 comments:

Anonymous said...

Jag har kampat hela helgen. Min lägenhet är numera en campingplats. Min kopp svek mig igår, tror för mycket av det goda, så här ligger jag och tycker synd om mig. En förkylning med medföljande lightångest. Men så läste jag ditt roliga inlägg =) Och nu känns det gensast lite bättre. Nu kan jag tom tänka mig att ta en sväng till 7-11.

Dante said...

Blingbling om jag endå fick ha en lightförkylning ligga hemma i soffan med duntäcket och chipsen och saften inom räckhåll samtidigt som tvn visar någon soft dokumentär film. Fan snacka om ägigt.

Men i stället så är jag frisk och tvingas göra massa saker. Jag vill byta med dig.

Gällande ditt smutsiga kök så har du säkert någon pal som är skyldig dig en favour dom får komma förbi med takeaway mat och lite softa filmer och när dom enda är hos dig får dom diska.

Känns rimligt, du är ju trots allt the one and only blingbling

/D