Tuesday, April 17, 2007

Hej igen

Här har det varit tyst i dagarna 4. Ibland kan jag ångra att så många endå vet vem jag är så jag kan inte kan bli så där uberpersonlig. Det finns en person i min närhet som jag sårat så oerhört mycket, det svider och gör ont när man sårar någon som man tycker så mycket om. Jag hoppas någon dag hon kan förlåta mig och att hon inser att det är jag som är en fucked upp puppy och zero noll zipp fel på henne. Sådana underbara människor görs det inte längre, så bäst så bäst! Bahh! Well skall inte skriva om allt sånt där för personligt.

Så om vi beter oss lite mer manligt och stänger in alla tankar och ledsamheter i en liten box och låser och kastar bort nyckeln och går över till att prata väsentligheter som boll, droger och musik, vad har då hänt i Dantes liv?

Fuck all egentligen, jag har varit mycket lugn stilla och städad senaste tiden något jag hoppas skall ändras ikväll när det är ifk första hemma match mot gnaget.

I övrigt så slog jag magnus i squash igår, vilket knappast är något att höja ögonbryna över. Jag är som ni alla vet bäst.

Jag har pratat med min advokat och han tycker jag skall neka till anklagelserna eftersom han tycker som så att inte ens polisen kunde tolka papperna utan släppte mig för att senare efter helgerna när dom kollat upp fakta hävda att jag begick olovlig körning hur skall jag kunna tolka prylarna då. Så neka och så ses vi i tingsrätten asholes.

På tåget upp i måndags så satt jag bredvid en japan. Han såg ut som snubben i heroes, gulligt tänker ni, hata säger jag. Killen satt med benen på min sida och satt och lutade sig mot mig. Enough is enough så jag väckte honom och bad honom sätta sig på sin sida, han förstod inte min svenska o knappt heller min engelska dock förstod han med hjälp av lite teckenspråk. Ingen hard feelings alls. Men när han skulle kliva av i göteborg så tog han fram kameran och tog kort på yours truly. What the fuck is up with that egentligen? Kommer han sitta borta i kinesien om några månader dra lite sköna anekdoter om sin tid i sverige och när han träffade asholet Dante. Nja troligen inte. Snarare tror jag på att hans porriga lillasyster ser bilden på mig och blir kär i mig och åker till sverige på vinst och förlust och tältar utanför min lya och kastar pizzabitar på mig samtidigt som hon erbjuder sexuella tjänster. Så tror jag det kommer bli.

Idag fyller magnus 30 år. Jag har precis bjudit honom på lunch och kommer under dagen skriva en ode till den trevliga kamrat!

/D

No comments: