Sunday, February 04, 2007

Var är min belöning?

Om jag hade haft tjej och hon kommit hem till lägenheten nu, efter jag har tvättat 6 tvättmaskiner, burit ner 4 påsar pappersavfall, damsugit hela lägenheten, lagat storkok så tjejen har lunchmat i nästa vecka, tagit hand om köket och även skurat spisen, vattnat blommor, bytt lakan och rent allmänt plockat undan skräp så hade jag nog kunnat luta mig tillbaka ikväll och räkna med att jag skulle få säga ”ohhh och aaahh” några gånger.

Men nu i min ensamhet så kommer jag ej få någon belöning utan jag sitter här och känner att även om en viss nöjdhet har infunnit hos mig så är den inte tillräckligt för att slit jag har gjort. Jag vill ha en belöning, jag behöver en belöning, jag kräver en belöning.

Jag var inne på att ta en promenad till Värnhemstorget och spisa en kebabtallrik. Det är ju en rätt modigt lång promenad så i teorin så torde det innebära att jag får lite motion så att synden att kebaba mig inte är så grov. Men nu gick solen i moln och jag känner hur inspirationen dröp av.

Hur belönar man sig utan att ta till sprit, onani eller droger, det är ju trots allt söndag så det känns trots allt som jag skall hålla mig ifrån dylika aktiviter.

- Promenad spåret med kebab
- Spela poker
- Se på film
- Baka en egen mumsig pizza dock krävs då en promenad för att köpa ingredienser
- Öppna fönstret på vid gavel så det blir svinkallt i rummet och sen dra 3 tecken över mig och ligga och leka att sängen är en flotte i ishavet samtidgt som jag lyssnar på kick ass bra musik
- Ringa in lite folk och gå och bowla, dock måste vi spela om pengar annars är det inge kul

Som sagt massa roliga saker jag skall välja mellan men jag hade hellre belönats med lite in and out trots allt.

/D

No comments: