Friday, February 16, 2007

Lyssna och lär

Så var då helgen här och ännu en vecka i ekorrhjulet är över. Jag torde törsta efter porriga tjejer och ladd och sprit men istället så ser jag fram emot en skön hemmakväll. Jag skall lyssna på musik och bara chilla. Så ung och rolig är jag.

Jag måste tillstå att jag är rätt nöjd med min tillvaro trots allt, kanske en självklarhet när man får umgås med en så pass intressant person som jag är 24 timmar om dygnet. Om jag fick välja här i livet då skulle jag dejta mig själv.

Jag har en fantastisk egenskap, som jag vet att nära och kära kan störa sig på, det är att jag tex undviker att äta tills jag är så där uber hungrig, för då smakar maten så där jättegott. Eller jag kan gå omkring och vara kissenödig i timmar för att sen njuta så där lite extra när jag med en tvåhandsbackhand ala björn borg halar fram min 56 cm stora svarta fasa.

Så för att summera det hela så här i helgtider, undvik att ligga några dagar så kan till och med ett sunkigt krogragg från blackeberg få er att porrstöna och svimma av extas.

Det är dom här små sakerna som kan göra att just du kan må lika bra som jag.

/D

No comments: