Tuesday, February 27, 2007

Jag är boring

Nu tror ni säkert att min tystnad beror på att jag ligger och fortfarande försöker landa efter min intensiva helg!

Nope fel fel fel. Det blev raincheck på helgen eftersom polaren var sjuk och jag saknade engagemang att dra fram nya gå ut pals. Jag var ju orolig att jag skulle sitta hemma och kokainfrossa och längta efter sprit utgång och billiga damer men så var ej fallet, jag hade noll ångest och fullkomligt njöt av att ha en lugn och soft helg hemma.

Så helt solo på fredagskvällen så ställde jag mig och skapade en värstinggod lasagne som räckte enda fram till söndagen då det var dags att laga en thaigryta och hasselbackspotais, en mystisk blandning som funkade klockrent.

Ja det är bara att inse att jag är gammal gubbe som dels inte går ut men framförallt trivs med det och aktiverar mig genom att laga mat. Ja fy fan vilket jävla stolpskott jag är.

I övrigt så har jag faktiskt förvånad mig själv, jag världens mest ohändiga människa har fixat två saker. Sitt ner så skall vi ta ännu en fascinerande story från the dante liv (yes jag vet att jag är så tråkig att dagsländor begår självmord)

Okej Dante fixar saker case 2case
1. En grusbit i tangentbordet på laptoppen som gjorde att bokstaven N inte funkade. Jag lyckades pilla bort hela tangentbordet plocka bort stenen sätta allt tillbaka och hela datorn funkar fortfarande. Stort!
2. Idag fick jag min ikea säng till kontoret. Jag lyckades sätta ihop sängen själv (egentligen var det mest att skruva fast 4 ben på sängen men fucking endå) mäktigt!

Jag lovar att vilken dag som helst skall jag berätta något roligt och spännande.

Nu skall jag träna och spana på penisar i duschen

/D

4 comments:

Anonymous said...

säng till kontoret?!? vafan, skulle inte du få en övernattningslya i stan? nog för att det är kul att dra över blonda bettan på det massiva ekbordet i styrelserummet med utsikt över stureplan och med en massa gamla vd:ar som stirrar ned på en från väggarna som man kan peka finger åt samtidigt. men att ta steget till att bo i vilrummet på kontoret... nja...

Anette said...

Thaigryta och Hasselbackspotatis?!? Jag undrar vad dom skulle säga här om den kombon. Dom vet nog inte ens vad Hasselbackspotatis är... ;)

Jag måste nog hålla med Syra om sängen. Hallå!! Säng på kontoret! Nog för att det säkert kan skapa en och annan spännande historia men nä, vet du Dante, det får du fasen ta och styra upp tror jag. Skaffar du en sjysst övernattningslgh så har jag ju nåt att låna när jag åker till Sthlm. Värsta dealen ju. Gärna med ett par matlådor i frysen så jag inte hungrar ihjäl... :)

Anonymous said...

Hur får man ner en sten i tangentbordet??

Dante said...

syra o Net - Jo men tydligen så tar det lite tid innan dom fixar en lya åt mig. Så då kännde jag att en skön säng skall jag i alla fall ha när jag ligger och sover så sött i mitt lilla krypin.

Sus - hmm ja undra hur det gått till, jag som alltid är så försiktig med allting.