Tuesday, February 13, 2007

Tragisk dag.

Jag vill börja med att tacka sampath för sällskapet igår och för den utförliga och eminenta reserapporten. Sampath har messat mig och önskat att jag skall ta bort hans alster som var skapat vid en viss alkoholberusning. Något som jag givetvis hade gjort om jag var en snäll och en bra polare. Sån är ju inte jag alls varpå jag låter Sampaths inlägg stå kvar och likt en könsjukdom kommer finnas kvar som en skam i all oändlighet.

Några detaljer missade sampath.
1. Han styrde oss till fel sida av arenan, trots att jag på mitt försynta sätt frågade om vi verkligen var rätt. Det visade sig vi var fel och vi fick gå ut från arenan och betala nytt inträde igen fast på rätt plats.
2. Givetvis så säger jag aldrig att jag är MFF, dock kan jag ej förneka att jag bor i staden Malmö om ssu killarna frågar var jag kommer ifrån. En hårfin men ack så viktig detalj
3. Sen några censurerade detaljer som jag ej tänker ta upp här. Snacka om cliffhanger.

I övrigt så har det varit en svart dag, inte bara för mig utan för hela mänskligheten. Det som inte fick hända har hänt. Mange tog sett och det blev lika i dagens squash match.

Om jag hade varit en sån person som skyller ifrån mig på varför jag förlorade så hade jag tagit upp det faktum att mange glömde mitt rack hemma, så jag fick spela med ett racket från 93 som påminner om en håv. Eller det faktum att jag var bakfull som en gris och efter 4.5 timmars sömn kände mig föga up for it. Eller kanske att jag varit sjuk nu i ett halv månad och hostar som en aidsjuk varpå mitt flås är dåligt. Eller kanske att min hushållerska packat ner fel kläder för mig, istället för en squash dress såg jag ut som en surfare. Obra.

Dock är jag inte en sån person som skyller ifrån mig utan jag får tillstå att mange var bättre en förra gången och jag fick mig en match.

Igårkväll grät jag mig själv till sömns.

/D

No comments: