Wednesday, February 14, 2007

Hej och hå

Igår var jag ju lite ledsen i ögat över att matgudarna jävlades med mig. Idag tänkte jag gå till attack och lunchen spisades på sturebadet, well visst var det gott men 140kr för kyckling och tageatelli kändes fan lite overkill. Jag förväntade mig nästan att det skulle ingå ett blåsjobb eller att man skulle få med sig lite av det vita guldet hem eller så. Men nada, det var tack och hej och en sur min för att man inte dricksade motsvarande BNP för ett lite afrikansk land.

Efter lunchen så gick jag och drack en espresso med min italienska pal. Det var lite hej dockskåp över det hela, inte min bag.

Alla hjärtansdag räknade jag kallt skulle svischa förbi obemärkt men jag fick minsann blommor levererade till jobbet idag. Fan det värmde big time måste jag säga!

Sen har jag minsann varit duktigt och varit och tränat och suttit och lyssnat på musik på kontoret och haft det så pass bra att det blev två snabba öl på anglais med soft sällskap.

Är det bra att träna och sen dricka bira? Nä men det är bara att acceptera that Iam fighting a loosing battle in the inch war.

Adjö

/D

3 comments:

Anonymous said...

Vad? Öl på Anglai utan mig? Vad är det som händer?

Anonymous said...

Anglais! Jag kan faktiskt stava.

Dante said...

Fia! Du ser vad som händer när du nobbar att ge mig ditt nummer ;-)

Dock har du tur, jag är uppe nästa vecka igen då jäklar!

/D