Thursday, February 08, 2007

Hej du charmiga kille.

Ni vet känslan när man sitter och gör inget särskilt så pang kommer en flash från kvällen innan. En sån fick jag precis och jag ryser lite lätt. På intet sätt det värsta jag gjort utan detta var väldigt oskyldigt men trots allt lite ocharmigt.

Jag var och AW med lite sköna profiler igår, frammåt kvällen så dyker det in 2 grabbar med 2 tjejer som känner någon i vårt aw gäng. Tjejerna var snygga vilket var trevligt, killarna hur dom såg ut kommer jag ej ihåg. Men jag kommer ihåg att dom pratade norrländska big time. Jag är grymt svag för norrländska. Om en tjej pratar norrländska då är jag rökt, jag faller som en fura. Jag har ofta undrar varför det är så. Min teori är att norrländskor är som killar fast med bröst.

Alltså egentligen så vill vi typ alla killar (hej generalisering) dejta en kille eftersom killen är som en själv typ dricka bira gå på boll och snacka musik. Nu blir det ju aldrig så i och med att killen är kille och har dick och det funkar liksom inte. Då tar man second bäst en norrländska. Inget onödigt tjafs, hon kan läsa av hur flyttfåglarna flyger och därför aldrig gå vilse, blir hon sur så börjar hon inte gråta utan då drar hon till skogs och hugger timmer i en vecka innan hon kommer hem och kliar sig i skrevet och säger något med en stavelse. Respekt.

Well det var ett sidospår, att jag redogjorde för min teori var ju inte så värst pinsamt men att jag sa ”kan ni killar snacka så tittar jag på er tjejer så kan det här bli riktigt bra” Sen när jag typ organiserade dom så att tjejerna satt framför killarna och bad killarna prata och tjejerna vara tysta så tror jag att jag kan ha gott över gränsen vad man gör och inte gör med folk man inte känner. Well hur som hur dom gick rätt snabbt. Synd jag tror jag hade kunnat gå igång på en av dom om bara norrländska killen hade pratat med lite ljusare röst.

I övrigt så var kvällen jäkligt trevligt. Jag har förresten sluta gnälla om mitt världens minsta övernattningsrum med universums obekvämaste säng. Jag säger numera ”mina 400 kvm lya ett stenkast från stureplan”. Mer knull cred så att säga.

Idag åker jag hem tidigt. Det skall faktist bli riktigt jävla skönt att komma hem.

/D

1 comment:

Anonymous said...

Åtminstone en av killarna du pratar om har humor, så det är nog lugnt. :-)