Monday, February 05, 2007

Stora tankar från en stor man.

Jag kanske inte alltid framstår som världens största tänkare men ibland händer det att jag tänker stora tankar om meningen med livet och jag försöker analysera varför saker och ting hänger ihop som dom gör.

Det jag nu efter mycket om och men har kommit fram till torde vara revolutionerande, något som skulle få många att höja på ögonbrynet och haja till. Jag hade givetvis tänkt att redogöra för mina tankar här på bloggen men jag kan bara konstatera att ni kära läsare antagligen saknar intellekt för att till er denna informationen. Så meningen med livet och lösningen till lycka och harmoni får ni helt enkelt vänta tills någon släpper en lättolkad dvd. Nä vi går över till något annat istället. Nämligen min helg, den kan ha varit en av dom tråkigaste helger jag någonsin haft och så släpper vi det och hörs i morgon istället.

Livet är bara en period man ska överleva som kära Arne A skulle ha sagt.

/D

P.s jag fick en belöning som heter duga nämligen något som verkligen visar mitt värde som person, vad det var för present kan ni suga på ;-)

4 comments:

Anonymous said...

my bloody valentine är inte bra för dig.

Anonymous said...

haha, var det tjejen som ställde upp?`:)

Dante said...

tjejen - Vi snackar mer soonic boom. Du hittar dom på F disken. Här snackar vi tung depp musik. Shoegazing när det är som bäst.

tone - Vilken snuskis fantasi du har ;-)

Tjejen ger mig inga sådana presenter inte. Kulor till en självmordspistol har hon dock lovat mig om kulorna är billiga.

/D

Anonymous said...

Jag tror du fick en pizza, jag.