Wednesday, March 08, 2006

VIKTIG INFO för alla gråhåriga

Ett eller två vita hårstrån har smugit sig fram på skallen. För att få sympati och tjejens bekräftelse på att det inte syns så berättar jag detta för henne. Hon försäkrar mig att dom inte syns så det är ju bra.

Dock så sa hon detta "vi får köpa B vitaminer till dig så att dom vita håren försvinner" alltså tydligen så skall man få ungdomen tillbaka om man äter en välbalanserad kost.

Kan någon kontakta George Clooney och Sean Connery så att dom kan börja mumsa b vitaminer och hepp få tillbaka sin vanliga kalufs. Känns som rätt vettig info tjejen sitter inne med.

För det kan väl inte vara som så att hon försöker narras med mig och få mig att äta vitaminer?

/D

4 comments:

Johan said...

Du vet väl att öl innehåller väldigt mycket b-vitamin? Alltså är det bara att öka intaget av öl, och den kalufs kommer bli helsvart igen.

Anonymous said...

Jag ska köpa B-vitaminer.. omgående!

Anette said...

Oh, det förklarar ju varför jag inte fått några gråa hår än - det är ölen som gör det. Och det måste vara färgprocessen som gör att jag alltsom oftast får lite lätt huvudvärk när jag druckit öl...eller? ;)

Anette said...

Grattis vännen! Ser att du fått spam in på sidan... :(