Monday, March 06, 2006

Jag är bojkottad

Jag uppmanar härmed alla att bojkotta Kina, som svar på deras hemska aktion gentemot mig. FN´s säkerhetsråd och G8 länderna kommer ut med en resolution inom korg men jag hoppas att ni kära läsare av denna blogg kommer gå i bräschen för denna bojkott mot kinesien. Detta är ju skandal! Ett rättsövergrepp!

/D

"Martin skrev: 5 mars 2006 14:17
haha kan meddela att det inte gar att kolla din blog i Kina. Maste vara en riktad aktion fran regeringen mot denna hemskhet. Det gar att kolla pa typ alla andra sidor utom just din blogg. I rent forskningssyfte besokte jag ett par porrsajter for att kolla om det funkade, vilket det gjorde.

Vill tillagga att jag naturligtvis tar avstand fran all form av porr."

2 comments:

Anonymous said...

Jag bojkottar Kinesien! Naturligtvis!
Hemsk, avskyvärd och totalt smaklös action mot din blogg av gulingarna!

Usch usch och usch!

Anonymous said...

det är alltså med andra ord fritt fram att snacka obegränsat med skit om m. framöver?

dante, jag har alltid undrat: vad tycker du om hans klädsmak egentligen?