Wednesday, March 15, 2006

Jag behöver hjälp!

Jag har ej haft möjlighet att blogga på ett tag eftersom jag har tagit på mig detektivmössan och försöker få svar på livets lite djupare frågor. Jag vill på intet sätt att någon skall tro att jag är djup och tänker på frågor som "meningen med livet" "var tar universum slut" osv osv. Nä jag har tänkt på följande:

Varför är jag så bra som jag är? svaret var ju rätt lätt, för jag är jag liksom

Nästa fråga är lite svårare och har fått min panna att rynka sig som på en engelsk bulldog. För att spela rollen som engagerad och trevlig pojkvän så ställe jag häromdagen en fråga till min kära flickvän om hur vi skall inreda vår nya lya. Jag fick svaret "en blandning mellan viktoriansk och kubansk stil"

Kära bloggläsare vad menas med detta? Jag har bläddrat i böcker frågat kompisar och till och med frågat flaskan om råd men jag är inte klokare. Har ni något förslag på vad detta kan innebära?

/D

4 comments:

Anonymous said...

jag sa för fan inte viktoriansk. kubansk är inte heller exakt det jag sagt. gör om gör rätt!

Dante said...

Höredu unga fröken nu vill jag ha en ödmjukare ton i inläggen!

En frågelek. Vilken pojkvän skall om en liten stund skita i sin lunch för att åka till lund och låna om returena hans flickväns böcker? Och följdfråga vilken flickvän skall vara snäll som ett lamm som tack mot sin fantastiska pojkvän?

Är det liksom så konstigt att jag med min näringsbrist ibland kommer ihåg fel.

Vad sa du da?

Anonymous said...

Väntar nyfiket på fortsättningen i debatten ;)

Anonymous said...

Här snackar vi funderingar!
Men OM det nu var rätt så tippar jag det blir rokokostolar och några oljefat (såna man spelar på), *skrattar*