Thursday, March 23, 2006

Träna, så kul! typ

Igår så tränade jag för första gången på jag vet inte hur många månader. Inte nog med att jag blivit fet jag har blivit svag också. Det var pinsamt. Vikter som jag värmde upp med innan fick jag slita mig blå nu för att klara. Jag är slut som artist, skicka mig på nödslakt, donera mina organ för forskning.

Är det värt allt slit? Jag menar börjar jag träna så kommer jag ju bli såååå snygg och så kommer alla tjejer börja nypa mig i rumpan och behandla mig som en syltburk som dom kan stoppa sina välmanikyrerade fingrar i. Alltså undra om tjejen har insätt hur mycket competition hon kommer få? ;-)

Förövrigt så har jag har givit mig själv ett heligt löfte, att nästa person som pratar om sitt "nätverk" kommer få en fet jävla käftsmäll. Fraser som "mitt personlig nätverk" eller "jag skall ut och nätverka ikväll" käft! och sluta spy ur er pretentiöst pladder. Nätverk = buddies = polare svårare en så är det inte.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Min kära PT!
Om du tycker att de är pinsamt med de vikter du lyfter vad tror du då att jag tycker det är..som knappt orkar lyfta själva skivstången, UTAN VIKTER??
Nej du, här ger vi inte upp.
I morgon kl 11! Rice and Shine ;)

Anonymous said...

Nätverk är modeordet just nu och används som du säger i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Frågan är vad nästa lilla modeord blir. Någon gissning?

Lycka till med vikterna, jag ska tänka på dig när jag lutar mig tillbaka och halvsover lite.