Friday, March 03, 2006

Nu går skamm på torra land

Ladies and germs sitter ni ner? Nu go vänner skall jag ge min kära flickvän beröm! Det finns vissa av er som tycker att jag verkar vara tämligen barsk mot henne men jag vill nu lyfta fram att hon har sina ljusa stunder!

Jag gör en lista:
1. Hon har den sista tiden inte slagit mig på nätterna för att jag "snarkar"
2. Hon kom hem med en pizza till mig häromdagen helt apropå
3. Hon tjatade på mig att skaffa en garageplats och jag måste tillstå att det är en mycket prisvärd lyx att slippa skrapa bilen och slippa jaga platser på kvällarna.

För att inte listan skall bli för fjäskig så vill jag dock påpeka följande.
1. Numera väcker hon mig inte längre för att jag snarkar utan för att jag slutar andas. Jag var ju iofs aldrig någon stjärna i småskolan men mig veterligen så slutar man andas så dör man. så vitt jag kan bedöma är jag högst levande.

2. Visst jag fick en pizza men eftersom hon bara köpt en pizza så tvingades jag dela med mig av pizzan. Jag är en man men nästintill inga principer den enda jag har egentligen är att man aldrig och jag menar aldrig delar en pizza, vilket jag då tvingades göra. Jag vart så hungrig att jag till och med åt upp pizzasalladen

3. Hands up, jag har inget gnälligt att säga om garageplatsen. Förutom att om Malmö hade varit så jävla bra som hon sa en gång i tiden när jag flyttade ner till henne så hade jag inte behövt något garage. Jag är lurad i reklamen så stod att det aldrig var någon snö i Malmö.

Men men som sagt tjejen har levererat en bra vecka och jag lämnar nu Göteborg med ett leende på läpparna redo att bege mig hemåt.

Ha en go helg nu alla som råkar läsa detta

/D

P.s mitt 50 blogginlägg så alla som behöver en ursäkt att slurpa champagne har nu en ursäkt ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Detta tackar vi för. Skall skynda till glasbanken och inhandla en flarra bubbel!