Monday, March 20, 2006

Hundkalas!

så var helgen över, fan vad det gick fort.

Helgen började bra, tjejen fick sitt Macsmink ("swiss chocolate" och "mythology) och jag fick en familjepizza. Dock tycker jag min present till henne skall rankas högre eftersom det är så jäkla omständligt att köpa mac. Listan kan göras lång på alla gånger jag mellan mina möten tvingas sätta nytt rekord på 1500 för att hinna med att köpa sminket. När skall mac börja säljas i malmö? detta måste ta ett slut!

Har ni som jag alltid undrat över vad det är för pajsare som laddar ner djfrogg och har det som ringsignal, jag vet svaret. Tjej i övre 30 års åldern, dålig solkontroll och har dragit på sig en jäkla massa solrynkor, långt blont hår, gråa träningsbyxor med gällivare häng, boots, canadian goose jacka. I stort sätt en tjej som hade kunnat vara söt om hon hade anlitat en stilkonsult, dock så finns det nog ingen konsult i världen som kan hjälpa henne ur sitt cracy frog träsk.

jag är i gbg idag och jobbar och hade efter jobbet tänkt softa ner och kolla vita huset och chilla men icke sa nicke. Mina föräldrars hund fyller år idag så Mamma har skickat mail till oss i familjen att det är hundfödelsedagsmiddag ikväll. Vad skall jag köpa för present, en pinne kanske går hem.

Vad gör man inte för att ligga bra till när det bli arvsdags ;-)

/D

No comments: