Wednesday, March 15, 2006

Kläder!

Igår så hade tjejen business i Stockholm så jag hakade på dit upp för att jobba lite och så men egentligen så handlade ju allt om att jag skulle äta pizza på birkastans pizzeria.

Det gjorde vi och det var magiskt! Lika gott och stort som jag kom ihåg det. Dock höll det hela på att sluta i tårar. Jag bad tjejen och hennes kompanjon att gå in och beställa pizza medans jag parkade bilen. När det var klart så gick jag ju in för att betala och med ett leende sätta mig och vänta på pizzan. Så får tjejen sin pizza och så får hennes kollega sin pizza men jag får ingen. Då visar det sig att tjejen hade glömt att beställa pizza åt mig. SKANDAL! Hon insåg att hon låg lite pyrt till så innan jag han börja skrika så tryckte hon in en fet slice i munnen på mig och fortsatte göra så tills min pizza dök upp framför mig. En och en halv pizza var lite lätt mustigt men det satt som pitten i Greta!

Vi passade även på att besöka www.savilerow.se och jag fyndande en assnygg Hackett cardigan samt en grym Aquascutum jacka. Sen visade det sig att tjejen hade köpt ytterligare en Hackett cardigan till mig som en överraskning! En rätt så bra tjej har jag välsignas med endå! Denna tröja fick jag av tjejen
http://shop.hackett.com/commerceshop/CatalogueItem.do?sku=400126739-7900-*&ref=knit_zip&page=2

/D

2 comments:

Anette said...

Vad skönt att höra att du äntligen fått deras pizza igen - då behöver jag inte ha så dåligt samvete för att jag retade dig med dem häromveckan ;)

Johan said...

Grymt snygg cardigan.

Nästa gång du är i Stockholm måste du även prova Kungsholmens pizzeria, på Celsiusgatan. Det finns ett skäl till varför piketstyrkan väljar att äta sina pizzor där, de slår nästan Birkastans i storlek.