Saturday, February 04, 2006

Varför?

Så var jag hemma igen efter lite konferens med jobbet. Okej varför varför måste det geggas på var enda jäkla konferrens. Släng in ett gäng 30+ folk och några bira så händer det. Vad säger ni? jo konferrens knullandet. På var enda jäkla konf så skall det konfknullas och det är så jävla o charmigt, det är obehagligt. Otrohetsprylen är ju en grej men den stora prylen är att jag som typ den enda som lyckas hållas dicken i brallerna måste bli den personen som skall bryta isen vid frukosten. Vara den som får igång konversationen när alla försöker förneka geggig fyllesex.

Ett annat aspekt att konfprylen har blivit så förgiftad att alla typ förväntar sig att man har konfknullat. Helt ärligt så gick snacket "nu får jag inte vara för snäll när jag kommer hem för då tror kärringen att jag konfknullat" det är typ normen. Så vi boys som ej finner någon charm att med erektionsproblem och fyllegaser ligga och gnugga med en celuittant blir plötsligt dom anklagade. Lätt bakfull och trött så det enda jag ville var ju att komma hem äta lasagne dricka vin och gosa med tjejen men högst medveten om att detta beteende hade gjort mig till misstänkt så tvingade jag äta pizza och spela tvspel trots att jag faktist ej ville detta.

Nä vi trogna grabbar skall fan ta tillbaka konfprylen. Det skall bli mitt jihad efter köttprylen förståss.

/D

No comments: