Sunday, February 12, 2006

Nu stänger vi helgen

Fan vad det går fort det här med helg det känns småbittert att det skall börjas jobbas igen imorgon.

Eftersom mitt första möte börjar astidigt på måndag i gbg så tänkte jag att jag skulle åka upp till götet redan idag och när jag endå var uppe i gbg passa på att gå och se IFK läxa upp dif. Eftersom jag inte vill uppleva något polisvåld eller att mina kompanjoner blir bortjagade av småflickor så valde jag att ej åka med humle och dumle utan min vapendragare blev tjejen som följde med upp till götet. Dock är jag realistisk nog att inse att det inte var mitt sällskap som lockade utan med all säkerhet så har väl MAC någon ny värsting penna som skall inköpas. Fan när skall Mac öppna butik i Malmö? Jag kan räkna upp 100 gånger då jag när jag vart i STH eller i gbg fått springa mellan möterna för att hinna in till Mac och köpa High tea collection eller vad vad dom olika linjerna heter. Men men det var faktist kul att gå på boll med tjejen.

En bra match 2-0 till mästa mästarna några öl på rosen en fett bra eftermiddag helt enkelt. Återigen kan vi konstatera att när jag går på boll själv så händer nada. När jag går med humle och dumle så blir det alltid stök. Tjejen köpte detta och inser vilken bra kille jag är och att det är ni som drar mig ner i fördärvet.

Nu skall det ätas indiskt käk och så skall det softas i soffan.

/D

Ps det ryktas att lydmars skall stängas. Va fan är inget heligt? Bittert

2 comments:

Anette said...

Va? Vadå Lydmar lägga ner? Var och när har du hört det? Nu blev jag lite ledsen i ögat, de kan ju inte gå och stänga ner bara sådär heller.... :(

Dante said...

tydligen så har ljungberggruppen som äger lydmar sålt till SEB som inte vill driva hotell utan vill göra om hela kåken till hotell.

Suger häst så klart om detta stämmer, 31/5 skall det bomma igen. Så en drink lär man ju hinna med innan det stänger